A A+ A++

Instagram jest najszybciej rozwijającą się platformą social media w 2014 roku. Poznaj najważniejsze wskazówki, które pomogą ci rozwijać swoją działalność na Instagramie.

Stwórz osobowość marki

Instagram nie jest narzędziem do bezpośredniej sprzedaży. Jest to platforma, gdzie można tworzyć i rozwijać osobowość swojej marki poprzez stosowanie komunikatów wizualnych. Jeśli twoje treści będą przyjemne dla oka, liczba obserwujących będzie wzrastać.

Słuchaj swoich fanów

Staraj się wchodzić w interakcję z fanami i spraw, żeby czuli się wysłuchani. Będąc zawsze w kontakcie, odróżnisz się od konkurencji.

Używaj #hashtagów

Jednym z najprostszych sposobów na przyciągnięcie nowych followersów jest używanie hashtagów. Hashtagi ułatwiają poszukiwania tematów, którymi zainteresowany dany użytkownik. Jest to również doskonały sposób na tworzenie wspólnoty z klientami. Namawiaj użytkowników do używania hashtagów nawiązujących do Twojej marki, aby tworzyć wspólne galerie. Dzięki temu zaangażujesz swoich zwolenników.

Publikuj regularnie

W przeciwieństwie do Facebooka czy Twiettera, na Instagramie nie możliwości planowania publikacji postów z wyprzedzeniem. Zadbaj o regularność, ponieważ jest to klucz do utrzymania zainteresowania obserwujących oraz szansa, aby zostać zauważonym.

Postaw na różnorodność

Nie pozwól, aby na Twój profil wkradła się nuda. Nie zamieszczaj podobnych zdjęć kilka razy dziennie, dbaj o różnorodność treści. Monotonne i nudne wpisy sprawią, że stracisz zainteresowanie obserwujących.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułWielkie problemy życia codziennego Australijczyków
Następny artykułTo nie konanie Jezusa, tylko Dobrego Łotra