A A+ A++

Według opinii właścicieli Giulii zamieszczonych na AutoCentrum, okrągłe 100% kupiłoby ten samochód ponownie. Pracując nad faceliftingiem, projektanci musieli więc czuć sporą presję – bo jak poprawić coś, co jest dobre?

Nowa Giulia ma więc odświeżone reflektory i komputery we wnętrzu, ale sporo zmieniło się też w zakresie oferty silnikowej. To nowa filozofia Alfy, która ma sprawić, że klientom będzie łatwiej skonfigurować samochody. Główne poziomy wyposażenia to Super i Ti, do tego dochodzą jeszcze wersje pośrednie, jak Sprint i Veloce.

Testowaliśmy jednak wersję specjalną, Competizione. Choć również napędza ją 280-konny silnik, który zapewnia sprint do setki w 5,2 s, charakteryzuje się przede wszystkim wyjątkowym lakierem i konfiguracją.

W filmie przyglądam się zmianom, jakie wprowadził facelifting i przypominam, za co kierowcy tak bardzo kochają Giulię. 

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułНова соцмережа Threads виявилась агресивною до українців
Następny artykułРакетний удар РФ по Львову: загиблих уже шестеро, врятували сімох, 14 людей у лікарні