A A+ A++

Duet Kiepura/Galle co roku prezentuje niesamowicie ciekawe samochody, które miały znaczenie dla historii rajdów w Polsce. Po sezonie w kabinie Polskiego Fiata 125p Monte Carlo załoga przesiądzie się do innej rajdowej legendy – B-grupowego Poloneza S2000.

– Nie byłoby tego projektu gdyby nie nasz przyjaciel Rafał Chronowski, który od samego początku naszej rajdowej i nie tylko przyjaźni, bardzo nas wspiera w naszej pasji, podpowiada oraz pomaga i aranżuje wspaniałe spotkania z wyjątkowymi ludźmi – podkreślają mistrzowie FIA 2 z 2018 i 2019 roku.

Samochód został zbudowany zgodnie z homologacja nr 1704 z 1984 roku. Auto ma oczywiście barwy historyczne. Tak oklejonym autem startowała załoga FSO SPORT Janusz Szerla / Marek Oziębło w 43. Rajdzie Polski w 1984 roku, zajmując w nim trzecią lokatę w klasyfikacji generalnej. Co ciekawe, pan Janusz Szerla brał udział w budowie repliki, więc możemy mieć pewność, że auto jest nie tylko technicznie zgodne z modelem z 1984 roku, ale i oddaje ducha pierwowzoru.

– Dziękujemy Julicie o Robertowi Roszykom z Roszyk Motori, którzy byli odpowiedzialni za budowę i ostateczną realizację naszego projektu. Łukasz Migała z AutoKorekty wykonał prace lakiernicze, a za oklejenie auta odpowiadali Piotr Krzyżanowski z tatą z KANT studio. Im też należą się podziękowania – dodają.

h-rsmp.pl

Czytaj również:

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułLech Wałęsa przypalał papierosa królowej. Zdjęcie sprzed lat robi furorę
Następny artykułOtwarte lasy i parki, więcej klientów w sklepach. Od 20 kwietnia pierwszy etap znoszenia ograniczeń