Bank Pocztowy realizuje projekt mający na celu umożliwienie złożenia jednego wniosku obejmującego wszystkie przysługujące konsumentowi okresy podlegające zawieszeniu spłaty – oświadczył bank w komunikacie, w odpowiedzi na zastrzeżenia UOKiK dotyczących zakresu udostępnianego za pośrednictwem bankowości elektronicznej wzoru formularza wniosku o tzw. „wakacje kredytowe”.
– Dokładamy starań, by ułatwić klientom składanie wniosków o wakacje kredytowe poprzez bankowość internetową. Już 41 proc. naszych klientów upoważnionych do takich wakacji złożyło stosowne wnioski i korzysta z możliwości odroczenia spłat rat swoich kredytów – wyjaśnia Bartosz Trzciński, rzecznik prasowy Banku Pocztowego.
Szukasz terenów inwestycyjnych? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Przedstawiciele Banku Pocztowego wyrazili wolę ścisłej współpracy z Prezesem UOKiK, aby wyjaśnić wszelkie okoliczności zaistniałej sytuacji.
Jak wyjaśniono, obecnie za pośrednictwem bankowości internetowej klient Banku Pocztowego może złożyć wniosek w odniesieniu do maksymalnie 4 miesięcy (rat do końca 2022 r.), jednak w Banku trwa proces wprowadzania zmian technologicznych, które umożliwią składanie tylko jednego wniosku dla wszystkich okresów wakacji kredytowych.
– Bank intensywnie współpracuje w tym zakresie z dostawcą oprogramowania – skomentował Bartosz Trzciński.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS