R e k l a m a
Jeśli nie jesteś jeszcze zaszczepiony ani zapisany na szczepienie, możesz spodziewać się telefonu konsultanta infolinii Narodowego Programu Szczepień. Konsultanci będą proponować umówienie miejsca i terminu szczepienia.
Akcja obejmie posiadaczy aktywnych Internetowych Kont Pacjenta, którzy podali tam swój numer telefonu. Konsultanci będą dzwonić do tych osób, które mają wystawione e-skierowanie na szczepienie, a mimo to wciąż nie zaszczepiły się, ani nie umówiły na podanie szczepionki.
Konsultanci podejmą trzy próby kontaktu telefonicznego z osobami objętymi akcją. Podczas rozmowy poinformują ich o wystawionym e-skierowaniu, a także przedstawią korzyści, jakie daje szczepienie i będą zachęcać do zaszczepienia się. Jeśli rozmówca wyrazi na to zgodę, konsultant ustali z nim dogodny termin i miejsce szczepienia.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS