A A+ A++

Szczególną rolę w tzw. employer brandingu odgrywają benefity wrażliwe społecznie, gdy pracodawca premiuje pracownika za odpowiednie zachowania lub wspiera go w niedogodnościach. I tak: w Japonii jedna z firm przyznała swoim niepalącym pracownikom dodatkowe sześć dni urlopu, ponieważ mniej czasu spędzają na przerwach. Natomiast w Belgii pracownicy mogą poprosić o czterodniowy tydzień pracy na okres próbny, który wynosi sześć miesięcy. Coraz więcej firm oferuje też urlop menstruacyjny – w Hiszpanii od tego roku obowiązuje ustawa przyznająca kobietom ten przywilej w ramach szerszego pakietu reform prorównościowych.

czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułВ новой стратегии океанической политики Япония заявила об угрозе совместных учений ВМС Китая и РФ
Następny artykułPraworządność?