Magdalena Kasiewicz, customer success lead i członek zarządu Microsoft, zauważa że każdy kraj jest trochę inny i zawsze ma jakiś “smaczek lokalny”, ale firmy globalne starają się zachować wspólne fundamenty i dotyczy to każdego oddziału Microsoftu. — Dwa słowa o naszej kulturze organizacyjnej: innowacja, ale też empatia — podkreśla Magdalena Kasiewicz. I dodaje: — Dużą zmianą w kulturze organizacyjnej Microsoftu było objęcie stanowiska CEO przez Satyę Nadella, który stworzył bardzo otwartą kulturę. Chcemy wspomagać wszystkich, bez względu na to jakie mają możliwości i w jakich są miejscach, by osiągali więcej za pomocą technologii. Z tym związane jest włączenie odpowiednich wartości, jak różnorodność czy odpowiedzialność społeczna. I to bez względu na to, w którym kraju jesteśmy.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS