A A+ A++

Jeden z polskich producentów lodów stworzył produkt, który promował popularny wśród młodzieży youtuber. Okazało się, że cieszą się taką popularnością, że klienci jednego ze sklepów niemal  się o nie pobili.

Nowe lody od kilku dni można było kupić również w sieci dyskontów spożywczych Biedronka. Jak informuje portal Money.pl od początku cieszyły się ogromnym zainteresowaniem. Według Biedronki jeden był sprzedawany średnio co 16 sekund. Ich producent twierdzi, że ich nowe lody sprzedają się 300% lepiej niż jakikolwiek nowy produkt w dotychczasowej historii firmy.

Promowane przez popularnego wśród młodzieży lody trafiły też do sieci supermarketów Lidl. Miały w niej być dostępne od dzisiaj do środy lub do wyczerpania zapasów. Jak informują media młodzież od samego rana ustawiła się po nie w kolejkach i w wielu sklepach znikły z lodówek już po kilku minutach.

Gigantyczną popularność w mediach społecznościowych zdobyło również nagranie przedstawiające klientów – nie tylko dzieci, ale też dorosłych – przepychających się przy lodówce w walce o te lody. Na razie nie jest jasne czy w innych marketach tej sieci dochodziło do podobnych scen.

Źródło: Stefczyk.info na podst. Money.pl Autor: WM

Fot.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKatastrofa smoleńska w podręcznikach “zgodnie z prawdą”. Czyli jak?
Następny artykułKomisja F1 zatwierdziła plan trzech sprintów kwalifikacyjnych