A A+ A++

Doręczanie odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godz. pomiędzy 11 a 20, w sobotę od 9 – 16.  Osoby doręczające – pracownicy Urzędu nie mają prawa pobierać od mieszkańców jakichkolwiek kwot pieniężnych, będą wyposażeni w imienne identyfikatory.

Jeśli w tym czasie osoba doręczająca nikogo nie zastanie pod wskazanym adresem wróci w innym terminie lub zostawi informację z prośbą o kontakt telefoniczny w sprawie ustalenia sposobu doręczenia. 

Akcja roznoszenia korespondencji z zakresu decyzji podatkowych oraz zawiadomień rozpocznie się od 7 lutego bieżącego roku i potrwa do 29 lutego bieżącego roku.

Przypominamy!

Potwierdzeniem odbioru decyzji jest złożenie czytelnego podpisy i daty w miejscu wskazanym przez osobę doręczającą.

Po tym terminie decyzje, które z różnych powodów nie zostały doręczone adresatom, zostaną wysłane przez operatora pocztowego – pocztę polską.

Podatnicy, którzy wnieśli o doręczenie pism – decyzji za pomocą środków komunikacji elektronicznej i wskazali organowi podatkowemu adres elektroniczny otrzymają decyzje zgodnie z wnioskiem.

Dodatkowe informacje pod numerem telefonu:

 44 786-01 50 – teren m. Opoczna

 44 786 01 51 – teren Gminy

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułStarosta płocki przed sądem za jazdę z promilami. Obrona: Może to było atypowe upojenie alkoholowe?
Następny artykułPoznań aktualizuje plan zagospodarowania dla terenów przy Jeziorze Maltańskim