A A+ A++

Marka Dove wystartowała z kolejną kampanią dotyczącą zdrowia psychicznego. Tym razem zaangażowała animowanego influencera Lennniego i skupiła się na kwestiach związanych z pewnością siebie.Treści udostępniła m.in. Jennifer Aniston.

fot. Instagram

Kosmetyczna firma Dove od lat angażuje się nie tylko w produkcję m.in. kremów i balsamów, ale również w zwiększanie zainteresowania tematami związanymi ze zdrowiem psychicznym, wsparciem młodzieży i szeroko pojętą definicją piękna. Po serii reklam prezentujących m.in. proces tworzenia portretów użytkowniczek kosmetyków Dove przez rysownika portretów pamięciowych („Szkice prawdziwego piękna”, 2013), czy szkodliwy wpływ filtrów internetowych na postrzeganie siebie („Odwrócone selfie”, 2021), nadszedł czas na kolejne zaskoczenie dla klientów.

Lennnie — animowany influencer, promuje dbanie o samoocenę

W ramach wieloletniej kampanii pt. „Dove Self-Esteem”, na koncie marki na TikToku i Instagramie pojawiły się nagrania z Lennniem w roli głównej. Co ciekawe, bohater jest animacją (@itslennnie), a jego zadaniem jest przypominanie nam wszystkim o tym, jak istotni i wartościowi jesteśmy. Najnowszej kampanii firmy Dove towarzyszy m.in. piosenka, której tekst nawiązuje do dostrzegania piękna w nas samych.

Źródło: Instagram

Lennnie to rysunkowa postać, która na instagramowym koncie zgromadziła już ponad 1,8 miliona obserwujących. Na co dzień, twórcy treści spod szyldu @itslennnie tworzą posty i rolki skupione wokół pozytywnego przekazu, przeżywania emocji i dawania wsparcia w walce z wyzwaniami codzienności. Wydaje się zatem, że taki wybór bohatera najnowszej akcji Dove to strzał w dziesiątkę. Choć graficzna odsłona akcji może zaskakiwać (dotychczas w spotach występowali żywi ludzie w różnym wieku), to przekaz płynący od Dove od lat jest niezmienny: kochaj siebie, pamiętaj o tym, że jesteś wyjątkowy i bądź dla siebie życzliwy każdego dnia.

Wśród osób, które udostępniły materiały promocyjne Dove znalazły się m.in. aktorka Jennifer Aniston i celebrytka Kim Kardashian.

Jesteś głodna? Napij się wody! Chcesz się pozbyć cellulitu? Owiń się folią spożywczą! A jeśli marzysz o pełnych ustach, wystarczy kilka minut w gabinecie – to słyszą polskie nastolatki, przeglądając treści w social mediach.

Body Confident Sport to zestaw narzędzi trenerskich stworzony z myślą o poprawie sportowej samooceny dziewcząt w wieku od 11 do 17 lat. Naukowo przebadane metody mają za zadanie przekonać nastolatki do uprawiania sportu. Program jest promowany przez Venus Williams – ambasadorkę marki Dove.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułMarzy o podróżach, ale najpierw musi pokonać raka. Trwa zbiórka pieniędzy na wsparcie Szymona Hensla z Jejkowic
Następny artykułPŁYWANIE. Kolejne sukcesy Delfina w Ciechanowie