A A+ A++

Gdynia, 16 listopada – Niebawem gracze będą mogli zagłębić się w fantastyczny świat inspirowany kaszubską mitologią w grze „Dungeons of the Amber Griffin”, która obiecuje nie tylko rozrywkę, ale też promocję regionalnej kultury.

Gra, która oddycha Kaszubami

Stworzona przez pasjonatów z północy Polski, gra przenosi nas do świata, gdzie każdy kamień i drzewo ma swoją kaszubską duszę. Gra nie tylko przedstawia kaszubskie krajobrazy, ale też oddaje głębokość kaszubskiej kultury. Postacie, ich imiona i klasy odzwierciedlają bogactwo regionalnych wierzeń i praktyk, czyniąc z nich bohaterów wyjętych wprost z kaszubskich legend.

Odkrywaj, walcz i rozwiązuj zagadki

W grze czeka na ciebie wiele zadań. Możesz walczyć z potworami, szukać skarbów lub rozwiązywać łamigłówki. A wszystko to w otoczeniu, które przypomina piękno prawdziwych Kaszub.

Postaci z kaszubskim charakterem

Wybierając postać, wybierasz nie tylko umiejętności, ale i kaszubski temperament. Czy to silny wojownik, czy mądry mag – każdy bohater ma swoje korzenie w kaszubskiej ziemi i historii. Na uwagę zwracają też klasy. Będziemy mogli zagrać 9 bohaterami, a zamiast klasycznych nazw profesji, zobaczymy je po kaszubsku. Będą to: Barch, Jachtôrz, Dulas, Ricerz, Leman, Maga, Kùtin, Żérca oraz Gùslin.

Kaszubski Język w Grze

To nie tylko pierwsza gra oferująca kaszubski język, ale również szansa na odkrywanie i naukę tego regionalnego języka w ramach interaktywnej rozrywki, co stanowi prawdziwy przełom w promowaniu kaszubskiej kultury.

Nowa Era w Grafice Gry

Przeniesienie projektu na Unreal Engine 5 to krok milowy dla „Dungeons of the Amber Griffin”. Nowoczesne rozwiązania technologiczne takie jak Lumen i Nanite wykorzystują pełnię możliwości silnika do tworzenia szczegółowego, dynamicznego świata z realistycznym oświetleniem i cieniami.

Zanurzenie w Bogatym Świecie Kaszub

Twórcy gry z pasją oddają ducha Kaszub, starannie odwzorowując lokalne motywy i topografię. Każda lokacja, nazwa, a nawet postać w grze ma swoje korzenie w kaszubskiej kulturze i języku, co stanowi prawdziwą gratkę dla miłośników regionalnych klimatów.

Współpraca z ekspertami

Gra została wzbogacona o treści stworzone we współpracy z Muzeum Piśmiennictwa i Muzyki Kaszubsko-Pomorskiej w Wejherowie. Dzięki temu opowieści i postacie w grze są autentyczne i wiarygodne.

Pięć Trybów Rozgrywki dla Różnorodnych Doświadczeń

Gracze będą mieli do wyboru pięć trybów rozgrywki, każdy z nich zaprojektowany, aby zaprezentować unikatowe aspekty świata gry oraz umiejętności wymagane w cRPG:

  1. Samouczek – wprowadzenie do świata gry i jej mechanik.
  2. Tryb Muzyczny – połączenie rytmu i akcji z muzyką kaszubskiego zespołu Percival Schuttenbach.
  3. Tryb Łamigłówek – wyzwanie intelektualne w podziemnych kryptach.
  4. Tryb Speedrun – tor przeszkód dla tych, którzy lubią szybką i zręcznościową rozgrywkę.
  5. Tryb Benchmark – testowanie możliwości technicznych komputerów w bogatym środowisku gry.

Co dalej z grą?

Po zakończonych playtestach, które trwają do 17 listopada, twórcy planują wykorzystać feedback do dalszego rozwijania i udoskonalania gry. Kolejnym krokiem będzie zbiórka na KickStarterze w styczniu i udostępnienie wczesnego dostępu do trybu fabularnego.

Zapraszamy do śledzenia postępów „Dungeons of the Amber Griffin” i dołączenia do testów, by wspólnie kształtować grę, która ma szansę nie tylko zrewolucjonizować świat cRPG, ale również przyczynić się do promocji bogatej kaszubskiej kultury. Odwiedźcie stronę na Facebooku i YouTube, aby być na bieżąco z najnowszymi aktualizacjami.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułAutomobilklub Stomil Dębica świętował 50-lecie
Następny artykułWyrok trybunału pogrąży niemiecką gospodarkę? “Zagrożone są miejsca pracy”