A A+ A++

Autor CowKrakowie.pl

Szczęśliwie zakończyła się historią, którą opisał krakowski przewoźnik. Dzięki pracownikom MPK szybko udało się odnaleźć zagubione dziecko.

reklama

Do nietypowej sytuacji doszło wczoraj w Krakowie. Jak informuje MPK, kobieta zadzwoniła na infolinię MPK. Pracownik, który odebrał telefon otrzymał informację, że w autobusie linii 125 pozostał jej 10-letni syn i poprosiła o pomoc w jego odnalezieniu.

reklama

Sprawa natychmiast trafiła do dyspozytora MPK, który błyskawicznie ustalił, w którym autobusie podróżuje dziecko. Następnie skontaktował się z kierowcą autobusu i poprosił go, aby zaopiekował się chłopcem i zawiózł go do pętli Mały Płaszów.

Dyspozytor wysłał tam inspektorów ruchu, którzy przejęli opiekę nad chłopcem i oczekiwali z nim do przyjazdu rodziców dziecka.

Zobacz także:

O krok od tragedii. Mężczyzna chciał wejść pod nadjeżdżający tramwaj. Zareagowali policjanci

Jeden weekend i trzy festiwale z pysznym jedzeniem w Krakowie

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułWielkie pieniądze odchodzącym komendantom z nadania PiS na Warmii i Mazurach. Trwa kontrola z Komendy Głównej Policji
Następny artykułUwaga na fałszywe wiadomości SMS. MSWiA ostrzega Polaków