A A+ A++

Wszystkie nowe furgonetki pochodzą z serii 350, gdzie dopuszczalna masa pojazdu wynosi do 3500 kg. Mają silniki o mocy 184 KM i akumulatory 67 kWh. To pozwala im na jednym naładowaniu pokonać do 309 km, a półgodzinny postój przy szybkiej ładowarce pozwala wydłużyć zasięg o kolejne 200 km. W wypadku typowej pracy miejskiego dostawcy to wystarczy aż nadto.

Kurierzy GLS nie powinni w nowych E-Transitach narzekać na brak wystarczającego komfortu. Samochody mają między innymi automatyczną klimatyzację, podgrzewane fotele, czujniki parkowania z przodu i z tyłu, kamery 360 stopni, a także bogaty zestaw systemów bezpieczeństwa i tych ułatwiających jazdę. To np. system zapobiegania kolizjom z funkcją automatycznego hamowania, system ostrzegania przed niezamierzonym zjechaniem z pasa ruchu, układ ułatwiający ruszanie pod górę i tempomat. Jest też oczywiście 12-calowy wyświetlacz dotykowy z wbudowaną nawigacją satelitarną – bardzo przydatne narzędzie dla kurierów.

GLS tłumaczy zakup przede wszystkim względami prośrodowiskowymi.

– To kolejny krok do elektryfikacji naszej floty i działanie zgodne z naszym programem Climate Protect. Naszą ambicją jest osiągnięcie w 2045 roku całkowitej zeroemisyjności, dlatego realizujemy … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułWyjątkowy mecz HydroTrucku Radom w wyjątkowe święto wszystkich Polaków
Następny artykułCzy wszystkie banany są radioaktywne? Tak, tłumaczymy dlaczego