W latach 2002-2006 program Kuby Wojewódzkiego nadawany był w piątki i niedziele późnym wieczorem w Polsacie. Wówczas gromadził przed telewizorami ok. 2 mln widzów. W jesiennej ramówce “Kuba Wojewódzki” zmienił nadawcę i zagościł w stacji TVN. Pora i dzień emisji na początku się nie zmieniła. Wówczas show oglądało prawie 3 mln osób.
Te czasy jednak już dawno minęły. Obecnie talk-show “króla TVN-u” emitowany jest we wtorki o 22.40. Od 2019 r. publiczność programu nie jest w stanie dobić do 1 mln. odbiorców.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Kolejny spadek
Jak informują Wirtualnemedia.pl, 34. sezon programu “Kuba Wojewódzki” ogląda średnio 612 tys. widzów, czyli o 35 tys. mniej niż w podobnym okresie w ubiegłym roku. Największą widownię zgromadził odcinek z 25 kwietnia 2023 r., w którym wystąpiła Helena Englert i Tomasz Lis.
Nie zmienia to faktu, że w paśmie nadawania talk-show Kuby Wojewódzkiego TVN nie ma sobie równych. Stacja miała 8,24 proc. udziału w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce zajęła “Jedynka”, a trzecie TVN24.
W najnowszym odcinkupodcastu“Clickbait” bierzemy na warsztat finały tegorocznej Eurowizji, rozprawiamy o “Yellowstone” z Kevinem Costnerem oraz polecamy trzy książki, od których nie będziecie mogli się oderwać w maju. Możesz nas słuchać na Spotify, w Google Podcasts, Open FM oraz aplikacji Podcasty na iPhonach i iPadach.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS