A A+ A++

Na kilometrowym odcinku ma się pojawić nowa nawierzchnia jezdni, chodniki zostaną rozebrane i ułożone od nowa z kostki, na której nie terkoczą kółka walizek bądź wózków. Nie jest planowane stworzenie innej niż prowizoryczna zatoki dla autobusów oczekujących na odjazd z przystanku początkowego przy skrzyżowaniu z Żeglarską. Plany nie przewidują też budowy nowego chodnika, piesi wciąż będą mieć miejsce tylko po jednej stronie.

Najtańszą ofertę wykonania tych prac złożyło miastu Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Lubartów, które życzy sobie niespełna 1,2 mln zł.

MPK Lublin nagrodzi kierowcę. Pan Emil ruszył na pomoc kobiecie, której samochód zaczął się palić

Lublin: Dwupoziomowa kładka łączy dwa brzegi Bystrzycy. Tak się prezentuje po zmroku

Lublin: Dwupoziomowa kładka łączy dwa brzegi Bystrzycy. Tak się prezentuje po zmroku

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułSędzia Tuleya “powinien się po prostu miarkować”. Tak Izba Dyscyplinarna SN uzasadniła uchylenie immunitetu
Następny artykułLublin. Tak wygląda nocą nowa kładka nad Bystrzycą. Dziś testowano jej oświetlenie