A A+ A++

Do grona klientów agencji doradztwa komunikacyjnego Cohn & Wolfe dołączyła ekskluzywna marka motoryzacyjna – Maserati. Współpraca ma charakter długofalowy. Agencja odpowiada za obsługę polskich kanałów marki na Facebooku i Instagramie.

Działania na nowo powstałych profilach Maserati agencja rozpoczęła od komunikacji efektów wyjątkowej współpracy marki Maserati z jej nowym globalnym ambasadorem, gwiazdą światowego formatu Davidem Beckhamem. W ramach wspólnych działań powstał nakręcony w Miami film, na którym spotykają się ikony światowego sportu i motoryzacji – kultowy samochód Maserati, a za jego kierownicą były kapitan reprezentant Anglii.

Fascynujący i nietuzinkowy projekt. Chcemy przybliżyć tą kultową markę polskim fanom motoryzacji
i pokazać zarówno jej wyjątkowe samochody jak i ciekawą historię Maserati – mówi Michał Olbrychowski, Head of Cohn & Wolfe.

Za realizację działań z ramienia agencji odpowiadają Ewa Zambrzycka, Account Manager oraz Ilona Koliievska, Account Executive.

O Cohn & Wolfe

Agencja Cohn & Wolfe

jest częścią grupy WPP oraz BCW i funkcjonuje na polskim rynku od 2002 roku. Agencja specjalizuje się w realizacji korporacyjnych projektów PR (w tym komunikacji kryzysowej, komunikacji wewnętrznej, employer brandingu i projektach CSR) oraz w komunikacji zintegrowanej. C&W jest członkiem ZFPR. Kluczowe obszary: finanse, technologia, branża farmaceutyczna, nieruchomości, przemysł, motoryzacja. Główni klienci: Huawei, AliExpress, FM Logistic, Lexmark, Liferay, PPG, CVI, Janssen, Maserati.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPrezydent ponownie liderem rankingu zaufania! SONDAŻ
Następny artykułUkradł rower i miał pomysł, co z nim zrobić. Plan się nie powiódł