Nabór przedsięwzięć rewitalizacyjnych do Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Stalowej Woli na lata 2024-2030
20.07.2023
W związku z podjęciem przez Radę Miejską w Stalowej Woli Uchwały nr LXVII/896/2023 z dnia 7 lipca 2023 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Stalowej Woli na lata 2024-2030, w terminie od 20 lipca do 20 września 2023 roku, prowadzony będzie nabór przedsięwzięć rewitalizacyjnych.
Celem naboru jest stworzenie listy podstawowych i uzupełniających przedsięwzięć rewitalizacyjnych, które wpłyną na ograniczenie negatywnych zjawisk oraz poprawę jakości życia i prowadzenia działalności, we wskazanych poniżej Podobszarach:
– Podobszar I – Lasowiaków, Śródmieście, Fabryczne
– Podobszar II – Rozwadów
– Podobszar III – Energetyków
Wypełnione karty przedsięwzięć rewitalizacyjnych można składać w wersji:
- papierowej, na adres Urzędu Miasta Stalowej Woli, ul. Wolności 7, 37-450 Stalowa Wola,
- elektronicznej na adres: [email protected] oraz [email protected].
Formularz złożony w formie elektronicznej musi być podpisany podpisem elektronicznym.
Dodatkowe informacje na temat planowania przedsięwzięć oraz wypełniania karty można uzyskać w Wydziale Planowania Przestrzennego Urzędu Miasta Stalowej Woli.
Pytania można kierować drogą elektroniczną na adres: [email protected], [email protected] lub dzwoniąc pod numer telefonu: 15 643 34 27.
Pliki do pobrania:
* Zarządzenie Prezydenta Miasta Stalowej Woli
* Zasady i tryb naboru przedsięwzięć
* Karta przedsięwzięcia rewitalizacyjnego
* Diagnoza służąca wyznaczeniu obszaru zdegradowanego i rewitalizacji
* Mapa z zaznaczonymi podobszarami rewitalizacji
Liczymy na Państwa zaangażowanie i zachęcamy do współtworzenia Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Stalowej Woli.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS