A A+ A++

Na rynek pracy wchodzi nowe pokolenie pracowników. Jednak żeby ich do siebie przekonać, nie wystarczy zamieścić ogłoszenia o wolnych etatach na kilku portalach.

Równie ważne są działania i wizerunek danej firmy w mediach społecznościowych, jej ścisła współpraca z firmami rekrutacyjnymi i agencjami pracy i system poleceń pracowniczych. Jednak najważniejsze wydaje się zrozumienie młodych osób, które wchodzą na rynek pracy.

Firmy „łowią” młodych

– Ostatnio pracodawcy mocniej interesują się naszymi absolwentami i wcześnie zaczynają zabiegać o to, żeby się im zaprezentować – mówi dr Sabina Kubiciel-Lodzińska z Katedry Polityki Regionalnej i Rynku Pracy Politechniki Opolskiej. – Coraz więcej firm uczestniczy w targach pracy i zachęca młodych, aby jeszcze na studiach łączyli pracę z nauką. Bardziej dotyczy to kierunków technicznych, ale ogólnie to pracodawcy przejęli inicjatywę w nawiązywaniu kontaktów.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułЭту ошибку допускает каждый! 8 неожиданных вещей, которые на самом деле нужно хранить в холодильнике
Następny artykułPubliczna toaleta nad Lubianką. Zdaniem Czytelnika przydałby się kierunkowskaz, bo jej nie widać