A A+ A++
Dziś od rana w centrum miasta pracuje ciężki sprzęt. Nie chodzi jednak o budowanie torowiska, ale jego demontaż. Okazało się, że beton nie jest wystarczająco wytrzymały.

Nie ma wyjścia. Trzeba rozkuć beton i powtórzyć prace na ok. 7o metrach ulicy Zamkowej (koło kościoła parafii ewangelicko-augsburskiej). Beton użyty do budowy torowiska nie spełnia norm wytrzymałościowych, zatem “Włodan” musi poprawić odcinek, za który odpowiada.

– Kiepską jakość betonu wyszła w trakcie kontroli – mówi Rafał Sąciński, prezes zarządu spółki Progreg Infracity, lidera konsorcjum przeprowadzającego modernizację linii 41.PROGREG InfraCity Sp. z o.o.. I dodaje: -To pierwsza i, mam nadzieję, ostatnia taka sytuacja podczas remontu, który powinien zakończyć się pod koniec tego roku.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułJak inwestować w dobie inflacji i spowolnienia? Razem można zarobić więcej.
Następny artykuł6. sezon Ricka i Morty'ego na klimatycznym zwiastunie