Regulamin organizacyjny starostwa powiatowego jest to dokument, który określa wewnętrzne zasady funkcjonowania tej jednostki administracji samorządowej. Zawiera on informacje na temat kompetencji poszczególnych wydziałów i stanowisk. Kiedyś zmiany w nim zachodzące były omawiane przez radnych, obecnie może ich dokonywać sam Zarząd Powiatu.
Przyjęty wczoraj dokument spaja wprowadzone przez ostatnie lata zmiany do jego treści ( od przyjęcia regulaminu w dniu 19 lipca 2018 r wprowadzono w nim już ponad 30 zmian ), określa schemat organizacyjny Starostwa Powiatowego w Lubartowie i wprowadza zmiany w liczbie etatów poszczególnych komórek organizacyjnych.
W porównaniu do wykazu etatów (nie wszystkie musiały być obsadzone) z końca października 2022 r. ubędzie ich w:
- Wydziale Finansowym (-1),
- Stanowisku ds. Zarządzania Kryzysowego, Ochrony Ludności i Spraw Obronnych (-0,5),
- Wydziale Inwestycji i Mienia Powiatu (-2,5)
- Pełnomocnik ds. utworzenia Centrum Usług Wspólnych (-1)
Nowe stanowiska pojawią się w:
- Wydziale Organizacyjno – Administracyjnym (+1,5)
- Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości (+2)
- Wydziale Promocji i Rozwoju Regionalnego (+1)
Łącznia liczba etatów wyniesie 119 (-0,5). Nowy regulamin znajdziecie w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Lubartowie
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS