A A+ A++

Regulamin organizacyjny starostwa powiatowego jest to dokument, który określa wewnętrzne zasady funkcjonowania tej jednostki administracji samorządowej. Zawiera on informacje na temat kompetencji poszczególnych wydziałów i stanowisk. Kiedyś zmiany w nim zachodzące były omawiane przez radnych, obecnie może ich dokonywać sam Zarząd Powiatu.

Przyjęty wczoraj dokument spaja wprowadzone przez ostatnie lata zmiany do jego treści ( od przyjęcia regulaminu w dniu 19 lipca 2018 r wprowadzono w nim już ponad 30 zmian ), określa schemat organizacyjny Starostwa Powiatowego w Lubartowie i wprowadza zmiany w liczbie etatów poszczególnych komórek organizacyjnych.

W porównaniu do wykazu etatów (nie wszystkie musiały być obsadzone) z końca października 2022 r. ubędzie ich w:

  • Wydziale Finansowym (-1),
  • Stanowisku ds. Zarządzania Kryzysowego, Ochrony Ludności i Spraw Obronnych (-0,5),
  • Wydziale Inwestycji i Mienia Powiatu (-2,5)
  • Pełnomocnik ds. utworzenia Centrum Usług Wspólnych (-1)

Nowe stanowiska pojawią się w:

  • Wydziale Organizacyjno – Administracyjnym (+1,5)
  • Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości (+2)
  • Wydziale Promocji i Rozwoju Regionalnego (+1)

Łącznia liczba etatów wyniesie 119 (-0,5). Nowy regulamin znajdziecie w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Lubartowie

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułDuda i Zełenski spotkali się w Rzeszowie. “Dobrze cię widzieć”
Następny artykułPrzygotowania do wakacji 2023 czas start!