A A+ A++

Agnieszka Zapolska objęła funkcję dyrektora marketingu produktowego i komunikacji w obszarze płytki ceramicznej marek Opoczno i Cersanit należących do spółki Cersanit.

Agnieszka Zapolska poszerzyła zakres swoich obowiązków i przejmuje odpowiedzialność za obszar pracy zespołów marketingu komunikacyjnego i PR dla dywizji płytek ceramicznych marek Opoczno i Cersanit.

– Departament marketingu w obszarze płytki ceramicznej dla marek Cersanit i Opoczno działa obecnie w sferze komunikacji i marketingu produktowego. Połączenie odpowiedzialności za komunikację i marketing produktowy pozwoliło na zwiększenie kompetencji zespołu i dało zdecydowanie większą elastyczność, a tym samym skuteczność w zarządzaniu zasobami – mówi Agnieszka Zapolska.

Zapolska przejęła również obszar zarządzania zespołem designu, odpowiedzialny za graficzną stronę ekspozycji i aranżacji kolekcji. W dalszym ciągu będzie odpowiedzialna za marketing produktowy dywizji płytek ceramicznych obu marek.

Agnieszka Zapolska od 2018 roku zarządza portfelem produktowym płytek ceramicznych o obszarze gresów i płytek ściennych. Rozwinęła portfolio kolekcji marki Opoczno, wprowadzając między innymi linie płyt wielkoformatowych Grand Concept. Poszerzyła również portfel kolekcji marki Cersanit (m.in. o formaty płytek łazienkowych 40:120).

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułJutro w Ełku ruszają testy nauczycieli klas I-III i pracowników oświaty [SONDA]
Następny artykułTauron wdraża projekt magazynów energii