“Zależało nam na stworzeniu kreacji, która w humorystyczny i ciekawy dla odbiorcy sposób zaprezentuje nasz produkt i podkreśli jego atuty: smak i bezprecedensową jakość. Jak pokazał teaser, kampanii, pomysł ten był strzałem w dziesiątkę i tym samym zainteresowaliśmy konsumentów, którzy w prywatnych wiadomościach niejednokrotnie pytali, czemu marka przeprasza. Otóż Dolina Dobra przeprasza, że … nie przeprasza. Stworzyliśmy produkt tak dobry, że używamy tego sformułowania przewrotnie i z przymrużeniem oka. Spoty z postacią Gospodarza, będące jednocześnie rozwinięciem kampanii można od dziś oglądać w telewizji. Ale to nie koniec. Mogę uchylić rąbka tajemnicy i zapowiedzieć, że kampania będzie miała swój ciąg dalszy” – podkreśla Zbigniew Wysocki, Marketing Director Goodvalley, Producenta marki Dolina Dobra
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS