A A+ A++

“Zależało nam na stworzeniu kreacji, która w humorystyczny i ciekawy dla odbiorcy sposób zaprezentuje nasz produkt i podkreśli jego atuty: smak i bezprecedensową jakość. Jak pokazał teaser, kampanii, pomysł ten był strzałem w dziesiątkę i tym samym zainteresowaliśmy konsumentów, którzy w prywatnych wiadomościach niejednokrotnie pytali, czemu marka przeprasza. Otóż Dolina Dobra przeprasza, że … nie przeprasza. Stworzyliśmy produkt tak dobry, że używamy tego sformułowania przewrotnie i z przymrużeniem oka. Spoty z postacią Gospodarza, będące jednocześnie rozwinięciem kampanii można od dziś oglądać w telewizji. Ale to nie koniec. Mogę uchylić rąbka tajemnicy i zapowiedzieć, że kampania będzie miała swój ciąg dalszy” – podkreśla Zbigniew Wysocki, Marketing Director Goodvalley, Producenta marki Dolina Dobra

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułZ wizytą w domu Maffashion
Następny artykułMłodszy bardzo się bał.