A A+ A++

W Parlamencie Europejskim pracę rozpoczęła Patrycja Kotecka-Ziobro. Będzie doradzać eurodeputowanym frakcji Europejskich Konserwatystów i Reformatorów (EKR) w zakresie politycznych kampanii w internecie.

Patrycja Kotecka-Ziobro – Wykształcenie i droga zawodowa

Patrycja Kotecka jest też absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, Katedry Teorii Zarządzania Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz Akademii Dyplomatycznej PISM. Ukończyła studia MBA w Instytucie Nauk Ekonomicznych PAN.

Pracę w mediach rozpoczynała jako dziennikarka śledcza m.in. w “Super Expressie” oraz “Życiu Warszawy”, gdzie została wyróżniona tytułem Dziennikarki Roku. W 2005 r. prowadziła magazyn “Reporter” w TV4. Była wówczas nominowana do nagrody “Grand Press”. Od roku 2006 pracowała w TVP, początkowo współtworząc programy publicystyczne i koordynując projekt TVP INFO, a w następnych latach (do 2009 r.) jako wiceszefowa Agencji Informacji TVP.

Praca w Link4

Kotecka-Ziobro ma duże doświadczenie w kampaniach internetowych. Po odejściu z mediów pracowała na stanowisku dyrektora marketingu i sprzedaży online, a także członka zarządu firmy ubezpieczeniowej Link4. Jak przypomniał portal wPolityce.pl “pracując dla towarzystwa ubezpieczeń została uhonorowana prestiżową statuetką Effie Awards za efektywne kampanie reklamowe. Pod kierownictwem Koteckiej wprowadzono rozwiązania marketingowe, które spowodowały przyrost klientów o ponad pół miliona, a przypis składki ubezpieczeniowej wzrósł z 460 mln do ponad 1, 3 miliarda zł”.

Branża ubezpieczeniowa doceniła również LINK4 w konkursie firmy badawczej Kantara za “najbardziej podziwianą kreację wizerunku marki”, przyznając spółce nagrodę Lamparta. Patrycja Kotecka przewodząc działowi marketingu w Link4 uruchomiła ścisłą współpracę z Googlem kładąc nacisk na Mobile First wdrożyła innowacje dla spersonalizowanych kampanii marketingowych w internecie w oparciu o modele behawioralne i Big Data.

W LINK4 zajmowała się również koordynacją projektów realizujących społeczną odpowiedzialność biznesu, w tym emitowany w ramach kampanii marketingowej “Mamy mają moc”, program poświęcony macierzyństwu, którego oglądalność sięgała jednorazowo 1,5 mln odsłon.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKolejna lawina w Tatrach. Akcja ratunkowa TOPR
Następny artykułPiętro budynku starej szkoły też powita nowych lokatorów