A A+ A++

Pepco we współpracy z shumee wdrożyło strategię wykorzystania możliwości handlu w internecie z wykorzystaniem potencjału największych platform typu marketplace oraz darmowych dostaw.

Produkty dyskontowej sieci Pepco są dostępne na ośmiu popularnych platformach typu marketplace, tj. Allegro, Ceneo, Erli, Morele, Empik, Arena, Mall i Shumee.

Firmę Shumee założyli Szymon Midera i Monika Stefaniak – byli menadżerowie mBanku i Banku Pocztowego oraz Andrzej Walczak – współwłaściciel Grupy Atlas – największego producenta wyrobów chemii budowlanej w Polsce.

Wykorzystanie platform marketplace w strategii to efekt zainteresowania konsumentów zakupami w takich miejscach, w zależności od rynku to średnio 40-50 proc. wartości handlu internetowego. Stąd pomysł, by Pepco pojawiło się na wszystkich największych w naszym kraju. Dodatkowo dla klientów Pepco jest dostępna opcja darmowej dostawy z wykorzystaniem Orlen Paczki.

– To unikalna strategia dystrybucji online i propozycja wartości dla klientów z uwagi na wiele korzyści, które proponują platformy typu marketplace. Specjalizujemy się właśnie w obsłudze sprzedaży za pośrednictwem platform typu marketplace w Polsce i na blisko dwudziestu rynkach europejskich. Wiedzieliśmy, że asortyment Pepco, z uwagi na bardzo korzystną relację jakości do ceny, idealnie nadaje się na platformy – mówi Michał Kołakowski, dyrektor zarządzający w Shu … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułCzuchnowski przeprowadził śledztwo… przeciwko Agorze
Następny artykułNa rynku stoi już choinka. To 10-metrowa jodła kalifornijska