A A+ A++

Facebook

Twitter

Google+

Pinterest

WhatsApp

   „Black Friday”, czyli „Czarny Piątek” oraz „Cyber Monday” otwierają przedświąteczny okres zakupowy. O tym, do czego zobowiązani są sprzedawcy oraz jakie prawa mają konsumenci, przypominają wspólnie Europejskie Centrum Konsumenckie oraz Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

   Kiedy możemy reklamować towar, czego żądać przy reklamacji, czy należy sprawdzić przesyłkę przy kurierze i kto ponosi odpowiedzialność za uszkodzenie towaru w czasie przesyłki? Odpowiedzi ekspertów ECK i UOKiK na te i inne pytania oraz więcej wskazówek na temat przedświątecznych zakupów w sklepach stacjonarnych i internetowych, znajdziemy na stronie Urzędu oraz podczas webinaru w najbliższy czwartek o godzinie 12.00.

   Nie musisz się rejestrować, wystarczy, że klikniesz na link i podasz swoje imię lub pseudonim: https://konsument.gov.pl/aktualnosci/lunch-przed-black-friday/  

Facebook

Twitter

Google+

Pinterest

WhatsApp

Poprzedni artykułBEZPŁATNE DYŻURY SPECJALISTÓW W GRUDNIU
Następny artykułWKU – SŁUŻBA PRZYGOTOWAWCZA
Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPracownicy NSO Group, twórcy Pegasusa, pozywają Facebooka
Następny artykułRosyjska dezinformacja na Twitterze może nie działać