A A+ A++

W dniu 8 maja br. podpisano umowę na realizację zadania pn. “Dostosowanie I piętra budynku przy ul. Kobylińskiej 10A w Krotoszynie do potrzeb działalności MGOPS” z wybranym na podstawie przeprowadzonego przetargu Wykonawcą – firmą P.H.U. ,”DAF-MAL” Usługi Budowlane Dariusz Fabianowski. Dokonano jednocześnie przekazania placu budowy przy udziale przedstawicieli Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krotoszynie, Urzędu Miejskiego w Krotoszynie oraz Wykonawcy. W zakres prac wchodzi dostosowanie biur na I piętrze budynku oraz remont klatki schodowej. Planowany termin zakończenia realizacji zadania to lipiec 2023 r.

Tekst i zdjęcia: WIiR

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułLVIII Sesja Rady Miasta
Następny artykułSkorża w szatni po trumfie w Lidze Mistrzów: – To zaszczyt być trenerem takich piłkarzy