Wojewódzki Sąd Administracyjny uchylił te paragrafy uchwały krajobrazowej, które nakładały na spółkę Jeronimo Martins obowiązek dopasowania legalnych reklam do nowych zasad w ciągu roku od ich wejścia w życie. Miasto uważa wyrok i za porażkę, i za sukces.
Biedronkowa sieć zaskarżyła uchwałę, ponieważ uznała, że naraża ją ona na dodatkowe koszty.
Potencjalne straty związane ze zmianą szyldów do sierpnia tego roku spółka oszacowała na 3 mln zł. Pełnomocniczka właściciela Biedronek Agata Michalska-Olech dowodziła w sądzie, że ustanowione przepisy naruszają interesy spółki, odbierają jej prawa nabyte, a także godzą w swobodę działalności gospodarczej.
Wojewódzki Sąd Administracyjny podzielił te argumenty sieci i uznał, że przepisy prawa miejscowego nie powinny tak samo traktować tych, którzy ustawili reklamy legalnie i tych, którzy zrobili to bez wymaganych pozwoleń.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS