A A+ A++

Wojewódzki Sąd Administracyjny uchylił te paragrafy uchwały krajobrazowej, które nakładały na spółkę Jeronimo Martins obowiązek dopasowania legalnych reklam do nowych zasad w ciągu roku od ich wejścia w życie. Miasto uważa wyrok i za porażkę, i za sukces.

Biedronkowa sieć zaskarżyła uchwałę, ponieważ uznała, że naraża ją ona na dodatkowe koszty.

Potencjalne straty związane ze zmianą szyldów do sierpnia tego roku spółka oszacowała na 3 mln zł. Pełnomocniczka właściciela Biedronek Agata Michalska-Olech dowodziła w sądzie, że ustanowione przepisy naruszają interesy spółki, odbierają jej prawa nabyte, a także godzą w swobodę działalności gospodarczej.

Wojewódzki Sąd Administracyjny podzielił te argumenty sieci i uznał, że przepisy prawa miejscowego nie powinny tak samo traktować tych, którzy ustawili reklamy legalnie i tych, którzy zrobili to bez wymaganych pozwoleń.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKaczyński sięga po kartę przetargową. “Po raz pierwszy od wyborów PiS narzucił narrację”
Następny artykułNa III Igrzyska Europejskie poszło prawie miliard złotych. Sportowcy musieli rywalizować przy niemal pustych trybunach