A A+ A++

Saunier Duval istnieje od 115 lat, a na polskim rynku jest obecna od 1995 roku. Oferuje kotły kondensacyjne, pompy ciepła, urządzenia klimatyzacyjne oraz gazowe podgrzewacze ciepłej wody. Identyfikacja wizualna marki właśnie przeszła przemianę.

  • Produkty Saunier Duval kojarzone są z logo ptaka – jednak w ostatnim czasie identyfikacja wizualna marki przeszła przemianę.
  • Firma Saunier Duval powstała we Francji 1907 roku, a obecnie jest częścią Vaillant Group – lidera na europejskim rynku grzewczym.
  • Firma regularnie testuje i wdraża nowe rozwiązania w technice kotłowej.

Od dziesięcioleci symbol ptaka niezmiennie związany jest z marką Saunier Duval. Doskonale wizualizuje on główną ideę założycieli firmy, Charlesa Sauniera i Maurice’a Duvala, czyli dbanie o ciepło i przytulną atmosferę domu, do którego wracamy.

Szukasz terenów inwestycyjnych? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Jakie zmiany wprowadzono w logotypie?

Największą przemianę przeszło samo logo w postaci ptaka, który teraz jest łatwiejszy w identyfikacji, ma młodszy, bardziej czytelny i sympatyczniejszy wygląd. Jest również dobrze rozpoznawalny jako znak samodzielny. Widoczna jest też mniejsza liczba piór, które ukazane są w większej odległości. Symbol bardziej przypomina ptaka w ruchu, podczas lądowania, a jego dziób skierowany jest w prawą stronę, co symbolizuje kierowanie się z optymizmem ku przyszłości – a to najważniejsza zmiana, bo doskonale wyrażająca aspiracje nowoczesnej i postępowej marki, jaką jest Saunier Duval.

– Stawiamy na innowacje, projekty oryginalne, ale przede wszystkim praktyczne, które łączą wysoką jakość i postępowe rozwiązania z potrzebami klienta końcowego. W ten sposób działamy od samego początku istnienia marki Saunier Duval. Warto choćby wspomnieć o niestandardowych rozwiązaniu jak na lata sześćdziesiąte, czyli wprowadzeniu przez markę pierwszych dwufunkcyjnych wiszący kotłów gazowych, a następnie w latach siedemdziesiątych opracowania kotłów z zamkniętą komorą spalania, co było absolutnym hitem i nowością w tamtych czasach. Regularnie testujemy i wdrażamy nowe rozwiązania w technice kotłowej, wprowadzamy nowe wynalazki w osprzęcie, rozwijamy również nowoczesne technologie dotyczące pomp ciepła oraz klimatyzacji. Stawiamy na relacje i współpracę z partnerami oraz ciągłe udoskonalanie pakietów szkoleń a zmiana w logotypie marki to kolejny krok, aby zobrazować, jak wspólnie patrzymy w przyszłość nowych rozwiązań grzewczych w budownictwie – podsumowuje Andrzej Chmura, menadżer produktów Vaillant Group.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł7.FPK – Piękna zakładka DIY
Następny artykułLublin. 36-latek w czasie rozmowy o pracę miał zgwałcić kobietę