A A+ A++

Odkąd Volkswagen ID. Buzz pojawił się na rynku, wzbudzał ogromny zachwyt związany z jego wyglądem. Marketingowcy tworzyli piękne historie odnośnie grupy docelowej tego modelu. Podobnie było z odmianą dostawczą. Nowocześni rzemieślnicy z wielkich miast… ludzie młodzi, zafascynowani technologiami oraz stylowymi gadżetami. Brzmi rewelacyjnie, jednak takie wizje bardzo szybko zderzają się z czymś niezwykle przyziemnym — z ceną.  ID. Buzz Cargo nie jest tanim samochodem i prócz oryginalnego wyglądu nie oferuje więcej niż jego bliska konkurencja.  Nie da się ukryć, że niektóre branże wymagają inwestowania w wizerunek i mam wrażenie, ze ID. Buzz jest właśnie dla takiej grupy docelowej.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułУ Мелітополі сильний “приліт” – партизани “Атеш”
Następny artykułРосіяни атакували три громади Сумщини: пошкоджені багатоповерхівки