A A+ A++

Pan Józef z Sosnowca nie będzie dobrze wspominał wczasów w prywatnym apartamencie w Beskidach. – Właściciel okazał się nie tylko niesłowny, ale na dodatek chamski – mówi sosnowiczanin, który zażądał rekompensaty za zepsuty wypoczynek i ją dostał.

Pan Józef pobyt w beskidzkim apartamencie zarezerwował już w maju. Ustalił wtedy, że za tygodniowy pobyt ze śniadaniami i obiadokolacjami zapłaci za siebie i dwoje wnucząt 2,8 tys. zł. Zgodnie z ustaleniami wpłacił także zaliczkę. 

Zdziwił się, kiedy po przyjeździe właściciel stwierdził, że ustalona wcześniej cena obejmuje tylko śniadania. Za obiady kazał sobie dopłacić 500 zł. – Nie pomogły tłumaczenia, że ustaliliśmy inaczej. Gdy o tym przypomniałem, właściciel apartamentu tylko się zirytował – wspomina pan Józef.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułTestowanie maszyn parkingowych na ul. Tylnej Mariackiej
Następny artykułTo już jutro – Turniej Rycerski w Dębnie / 27 sierpnia 2023 r.