A A+ A++

Dostępne teraz technologie magazynowania energii elektrycznej nie pozwalają zbudować ciężkiej ciężarówki napędzanej elektrycznym silnikiem o funkcjonalności porównywanej z jej spalinowym odpowiednikiem. Ale to się dość szybko zmieni.

Prawie cały motoryzacyjny świat i setki start-upów wspieranych przez bogatych inwestorów i duże fundusze pracują nad rozwojem nowych baterii do samochodów elektrycznych. Wielu Świętego Graala elektromobilności widzi w bateriach ze stałym elektrolitem, który zastąpi stosowany obecnie w bateriach litowo-jonowych elektrolit płynny lub żel polimerowy. Baterie ze stałym elektrolitem mogą mieć nawet kilka razy większą gęstość energii niż zwykłe baterie litowo-jonowe, nie przegrzewają się, mogą być szybko ładowane. Mają też w produkcji być tańsze. Problemem dzisiaj jest ich trwałość –ten parametr głównie pró … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułW logistyce wirusa nie ma
Następny artykułNiedzielski: Przechodzimy na politykę wystawiania mandatów za brak maseczek