A A+ A++

Wzrost Lexusa jest najwyższy spośród dziesięciu czołowych marek premium w Polsce, a także zdecydowanie wyższy niż całego rynku premium, który urósł o 33 proc. w odniesieniu do analogicznego okresu w roku minionym. Udział marki w rynku premium wyniósł w styczniu aż 13,2 proc., co dało czwartą lokatę. Hitem stycznia w klasie premium był Lexus NX. Na polskie drogi wyjechały 544 egzemplarze tego hybrydowego SUV-a. NX uzyskał 7,6 proc. udziału w rynku premium. Co piąte zarejestrowane w styczniu auto z segmentu D-SUV Premium to właśnie model Lexusa (21,2 proc. udziału).

Lexus NX

Lexus NX

mat. prasowe

SUV-y i crossovery w kolejnym już roku napędzają sprzedaż Lexusa w Polsce. W styczniu 2023 r. to wlaśnie SUV-y stanowiły aż 91 proc. wszystkich rejestracji marki. Za ponad połowę wyniku odpowiada model NX. Co do innych modeli Lexusa to W styczniu salony opuściły 162 egzemplarze flagowego RX-a, to wzrost o 88 proc. w porównaniu ze styczniem 2022 roku. Lexus RX ma 14,6 proc. udziału w swojej klasie. W styczniu zarejestrowano 155 egzemplarzy modelu UX, to przełożyło się na drugą lokatę i 17,9 proc. udziału w segmencie C-SUV Premium. UX zanotował wzrost rejestracji rok do roku o 104 proc. W segmencie E Premium na trzecim miejscu sklasyfikowano Lexusa ES. W styczniu zarejestrowano 70 egzemplarzy limuzyny z hyb … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPLK remontują most w Elblągu dla sprawnych transportów do elektrociepłowni
Następny artykuł550. rocznica urodzin Mikołaja Kopernika