A A+ A++

Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Whirlpool Corporation[2], korzystanie z serwisów dużego sprzętu AGD w Polsce jest umiarkowanie popularne – 7% badanych deklaruje, że skorzystało z tego typu usług w ciągu ostatnich 6 miesięcy, a 10% do roku. Najwyższy odsetek osób niekorzystających z usług autoryzowanych serwisów sprzętu AGD– aż 33% to respondenci, którzy wprawdzie dostrzegają problem degradacji środowiska i zmian klimatycznych, ale uważają, że nie są one na tyle duże, aby zagrozić przyszłości planety. Te osoby nie chcą się angażować w działania prośrodowiskowe, bo uważają je za uciążliwe, a dla nich wygoda i przyjemność są najważniejsze. Z drugiej strony najbardziej zainteresowani naprawą dużego AGD są ci, którzy kwestie ochrony klimatu uważają za kluczowy problem. To bardzo świadomi konsumenci, którzy czują odpowiedzialność za własne wybory i nie tylko zmieniają własne nawyki, ale też starają się edukować innych.

Pragmatyczne podejście

czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNikola Grbić: To długie lato 
Następny artykułErasmus+ – Ekologiczne wyzwanie w szkole w Wojsławicach