A A+ A++

Komunikacja Miejska w Płocku zapowiada, że przez najbliższe dwa dni trwać będą trwać prace serwisowe, które uniemożliwią m.in. zakup biletów zarówno w biletomatach mobilnych, jak i stacjonarnych.

Jak wyjaśnia Komunikacja Miejska w Płocku, podczas trwania prac serwisowych, które potrwają od 2 grudnia od godziny 20.00 do 3 grudnia do godziny 20.00 nie będzie możliwy:

  • Zakup biletu w biletomatach mobilnych oraz stacjonarnych
  • Zakup biletu w aplikacjach mobilnych: moBilet, mPay oraz PłocKArta,
  • Doładowanie Karty Komunikacji Miejskiej przez stronę internetową kkm.kmplock.eu oraz w biletomatach mobilnych, jak i stacjonarnych
  • Sprawdzenie odjazdu autobusu na tablicach dynamicznej informacji pasażerskiej na przystankach oraz w aplikacji myBus i PłocKArta online

Bilety długookresowe zakupione w aplikacjach mobilnych: PłocKArta, moBilet, SkyCash i aplikacja bankowych przed planowanymi pracami będą poprawnie wyświetlały się na urządzeniach mobilnych oraz na stronie internetowej w przypadku PłocKArty.

– Zachęcamy do wcześniejszego zakupu biletów długookresowych w aplikacjach mobilnych oraz doładowania Karty Komunikacji Miejskiej. Jednocześnie przypominamy, że w trakcie trwania prac bilety jednoprzejazdowe przesiadkowe będą dostępne w punktach sprzedaży biletów. Lista punktów dostępna jest pod LINKIEM, a na każdym przystanku znajduje się informacja, gdzie najbliżej od miejsca, w którym się znajdujemy zlokalizowany jest punkt sprzedaży biletów.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułWielka afera komornicza. Dziennikarze ujawniają szczegóły
Następny artykułCustomer experience – czy warto zaprzątać sobie tym głowę?