A A+ A++

Wszystko zaczęło się pięć lat temu, rok po tym, jak firma odnotowała potężną stratę operacyjną. Stanowisko dyrektora generalnego przejął Ynon Kreiz i zmienił strategię marki, wychodząc poza handel detaliczny i realizując plan „pełnej wartości własności intelektualnej Mattel poprzez zarządzanie franczyzą” (Raport roczny Mattel, 2021). Właśnie po to powstało studio Mattel Films, a hit kinowy „Barbie” jest pierwszym sukcesem adaptacji filmowej (już zaplanowano 40 kolejnych, z czego 13 filmów będzie poświęconych zabawkom).

Hit kinowy „Barbie” jest pierwszym sukcesem adaptacji filmowej.


Hit kinowy „Barbie” jest pierwszym sukcesem adaptacji filmowej.


Fot.: Warner Bros. Entertainment / Materiały prasowe

Żeby ocieplić wizerunek, spółka wykorzystała zabieg stary jak samo kino – zażartowała sama z siebie. W filmie wytknięte zostały wszystkie historyczne wpadki – lalka w wiecznej ciąży, którą wycofano ze sprzedaży, brzydki pies, który robi kupy … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPremier w Bumarze Łabędy o odbudowie polskiej obronności: Najsilniejsza armia lądowa UE
Następny artykułSłowo na niedzielę: Odwaga mądrości