A A+ A++

W Łodzi od kilku dni można zobaczyć charakterystyczne zielono-granatowe billboardy. To element nowej kampanii jednego ze stowarzyszeń. Co przez to chcą osiągnąć społecznicy?

Mieszkańcy Teofilowa, goście jadący do Manufaktury czy pasażerowie MPK Łódź na Widzewie mają możliwość zobaczenia nowych billboardów, które zawisły na ulicach kilka dni temu. Motywem przewodnim są dziurawe ulice w Łodzi, niekończące się remonty czy czystość miasta.

Pytania na wielkoformatowych reklamach mają skłonić mieszkańców do refleksji nad otaczającą nas rzeczywistością. Jest też już zapowiedź, że na billboardach akcja się nie skończy.

Drogi, inwestycje, czystość i gazeta Łódź.pl. Na tym koncentrują się hasła kampanii

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułMistrzostwa Sportowe SOSW!
Następny artykułНе вийшло з Україною, взявся за Білорусь: Путін чекає на смерть Лукашенка