W Łodzi od kilku dni można zobaczyć charakterystyczne zielono-granatowe billboardy. To element nowej kampanii jednego ze stowarzyszeń. Co przez to chcą osiągnąć społecznicy?
Mieszkańcy Teofilowa, goście jadący do Manufaktury czy pasażerowie MPK Łódź na Widzewie mają możliwość zobaczenia nowych billboardów, które zawisły na ulicach kilka dni temu. Motywem przewodnim są dziurawe ulice w Łodzi, niekończące się remonty czy czystość miasta.
Pytania na wielkoformatowych reklamach mają skłonić mieszkańców do refleksji nad otaczającą nas rzeczywistością. Jest też już zapowiedź, że na billboardach akcja się nie skończy.
Drogi, inwestycje, czystość i gazeta Łódź.pl. Na tym koncentrują się hasła kampanii
Oryginalne źródło: ZOBACZ
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS