milleniusz
20.03.2021, 19:20
Oczywiście, że pojęcie estetyki jest względne.
Podobnie jak pojęcie prawa i sprawiedliwości, o czym wie każdy adept obecnej władzy. Niestety, kładki przetrwają o wiele dłużej niż władza ludzi na nowo definiujących pojęcia prawa, sprawiedliwości i jak się dowiadujemy – estetyki.
już oceniałe(a)ś
quczmil
20.03.2021, 20:04
Kładka, kładką, ale proponuję jeszcze zejść do tego przejścia podziemnego. Jak było budowane, to PLK udało się użyć tych samych materiałów, które znajdują się na połączonej stacji metra Dworzec Gdański i wyglądało to naprawdę dobrze. Niestety, PLK dzisiejsze z PLK sprzed kilku lat już się ze sobą nie dogadały i ubytki przy montażu schodów ruchomych uzupełniono płytkami innego koloru.
już oceniałe(a)ś
tmeu
20.03.2021, 22:31
“Pojęcie estetyki jest względne.”
Podpisano: Janusz z PKP
już oceniałe(a)ś
udet11234
20.03.2021, 20:08
W takim razie to Budimex szybciej wybuduje kładkę na Zachodnim niż “wykonawca” na Głównej! Główna przypomina dworzec niedokończony, bo 2 lata i 3 zmiany terminu to było za krótko.
już oceniałe(a)ś
jaampl
21.03.2021, 01:25
obecne inspiracje: turcja miernikem praworządności; zenek-estetyki, banaś/obajtek – krystalicznego charakteru; kaczor z kotem – modelowa rodzina; kaczy perlisty uśmiech – czysta doskonałość; itd. itd. itd….
już oceniałe(a)ś
Jacko44
21.03.2021, 03:08
Groteskowy G(ł)ówny z paroma wiejskimi wiatami za 90 milionów 2 lata po terminie nadal nie skończony, obrzydliwa stalowa konstrukcja kładki na Gdańskim za 90 milionów nie skończona rok po terminie…
… strach sie bać gdy brudnopałowi skorumpowani przekrętowicze reżimu piSSu spod znaku Don Orleone wezmą się za przebudowę średnicy…
PKP – partacze i miękiszony żyjące w świecie PRLu gdzie pasażer jedynie przeszkadza żeby nic nie robiąć dobić do emerytury. Obecnie doszło do tego bezsensowne wydawanie unijnej kasy bez ładu i składu na remonty świeżo wyremontowanych odcinków, zeby tylko kolejne unijne miliardy przepalić!
już oceniałe(a)ś
felicjan
21.03.2021, 11:21
PKP twierdzi, że nie miało pieniędzy na drugi tunel dla pieszych.
Trzeba było zgłosić się do Joachima Brudzińskiego, który przy okazji nadawania imienia maszynie do wiercenia tunelu do Świnoujścia stwierdził, że pieniądze z UE były tylko nieudolna PO nie umiała z nich skorzystać.
Dodam, że tunel zapewnia ludziom łatwiejszy dostęp – trzeba zejść 3 metry gdy na kładkę trzeba wejść 4,5 metra.
już oceniałe(a)ś
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS