A A+ A++

Akcja ma potrwać tydzień. Penny podniosło ceny dziewięciu produktów ze swojej oferty.

Firma wyjaśniła, że kampania ma na celu “podniesienie świadomości konsumentów”, a sieć zamierza przekazać dodatkowy dochód na projekty związane z ochroną klimatu.

Dyskont podkreślił, że obowiązujące w czasie akcji “prawdziwe ceny” uwzględniają wszystkie szkody wyrządzone środowisku przez produkcję. “Te niewidoczne koszty są ponoszone w trakcie całego łańcucha dostaw, ale nie są one – lub są tylko częściowo – odzwierciedlone w cenie sprzedaży” – tłumaczyło Penny.

Podczas akcji firma współpracuje z ekspertami z uniwersytetów w Norymberdze i w Greifswaldzie. “Naukowcy obliczyli wpływ jogurtu owocowego, sera, kiełbasy i wegańskiego sznycla na glebę, klimat, wodę i zdrowie” – dowiedział się “Tagesschau”.

W rezultacie wszystkie dziewięć produktów objętych akcją drożeją, a skala podwyżek jest znaczna, np. opakowanie sera Maasdam jest droższe o 94 proc. po uwzględnieniu kosztów środowiskowych, a kiełbasy wiedeńskiej – o 88 proc. Natomiast cena wegańskiego sznycla wzrosła tylko o 5 proc.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułМоторошні обстріли Херсона та Кривого Рогу: Зеленський у зверненні анонсував покарання за терор
Następny artykułИзраильское судно миновало “блокаду” Черного моря Россией и вошло в устье Дуная – фото