A A+ A++

Avalanche Software ujawniło rezultaty graczy, którzy spędzają wolny czas w Hogwarts Legacy. Fani uniwersum J.K. Rowling chętnie sadzą kolejne rośliny, przygotowują mikstury i eliminują przeciwników.

Pod koniec lutego Warner Bros. Games potwierdziło sprzedaż Hogwarts Legacy z dwóch pierwszych tygodni – w tym czasie gracze kupili ponad 12 mln egzemplarzy, a gra wygenerowała 850 mln dolarów. Możemy mieć pewność, że ten rezultat został znacząco poprawiony, ale na dodatkowe dane musimy zaczekać.

Avalanche Software postanowiło przypomnieć o swoim hicie i deweloperzy ujawnili najnowsze wyniki wygenerowane przez społeczność – gracze spędzili już w grze 406 mln godzin. To naprawdę dobry rezultat, bo musimy pamiętać, że produkcja znajduje się na rynku dopiero od miesiąca.

W tym czasie zainteresowani posadzili 674 mln magicznych roślin, przyrządzili 405 mln mikstur i pokonali aż 2,25 mld czarnoksiężników.

Na kolejne informacje dotyczące sprzedaży Hogwarts Legacy musimy zapewne zaczekać do kolejnego raportu finansowego Warner Bros. Discovery, ale jak widać studio odpowiedzialne za grę chętnie chwali się wysokim zainteresowaniem.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułSzczurek-Żelazko w Sejmie o 770-leciu Bochni: „Zapraszam państwa do zwiedzania najstarszej w Polsce kopalni soli”
Następny artykułNowi funkcjonariusze złożyli ślubowanie [ZDJĘCIA]