A A+ A++

Nowa kampania #IKEAStarterPack dla Gen Z, stworzona przez młodych twórców, uwzględnia styl życia tej generacji. Znajdziemy w niej odniesienia do spotkań z przyjaciółmi i festiwali. IKEA chce pokazać, że ich produkty pomogą na starcie – bez względu na to, czy to nowe mieszkanie czy nowa pasja.

Ruszyła nowa kampania #IKEAStarterPack. Twórcy pokazują w niej produkty, bez których nie wyobrażają sobie ważnych dla siebie momentów: pierwszego dnia w nowym mieszkaniu, rozgrzewki przed festiwalem albo odwiedzin znajomych. W spotach promujących kampanię wystąpili popularni muzycy – Tribbs i bryska oraz twórcy internetowi – Wielorybek i Ciepłe Skarpety, a swoimi #IKEAStarterPack podzielą się jeszcze inni influencerzy. #IKEAStarterPack to propozycje zestawów produktów z IKEA, z którymi łatwiej jest wystartować.

– Nowe początki dla każdego wyglądają inaczej, ale tak długo, jak otaczasz się tym, co odzwierciedla Twój własny styl i charakter, nie musisz nigdy zaczynać od zera. Niezależnie od tego, czy znajomi wpadają do Twojego nowego mieszkania, czy zadomawiasz się we współdzielonej przestrzeni w akademiku – dzięki IKEA wystartujesz w dowolnym miejscu i w każdej sytuacji – mówi Karolina Szabłowska, Marketing Communications Manager w IKEA.

Kampania zabiera widzów do uniwersum IKEA. Przez wrota torby FRAKTA wchodzimy do świata, w którym wszystko jest niebiesko-żółte, a bohaterowie noszą szyte na miarę kreacje inspirowane kultową torbą.

Chociaż stroje nie będą dostępne w sprzedaży, IKEA przygotowała prawdziwą gratkę dla miłośników „upcycled IKEA fashion” – w trakcie trwania kampanii w wybranych sklepach IKEA w Polsce powstaną specjalne przestrzenie nawiązujące wizualnie do scenografii ze spotów, w których będzie można przymierzyć efektowne sztuczne futro ze stylizacji bryskiej oraz stworzyć własne zdjęcia i wideo w uniwersum IKEA. Strefy ze scenografią z kampanii znajdą się w sklepach w Warszawie (Janki i Targówek) Poznaniu, Krakowie, Gdańsku i Lublinie.

Wkrótce na TikToku pojawi się także filtr, przy pomocy którego każdy stworzy swój #IKEAStarterPack, a zwieńczeniem kampanii będzie konkurs, w którym do wygrania będą starterpacki IKEA.

Kampania będzie emitowana m.in. na TikTok, Instagram, Snapchat, Youtube i Facebook oraz w innych mediach, z których korzysta Gen Z. Za reżyserię spotów odpowiada Igor Ignacy Leśniewski (znany pierwotnie jako twórca z Youtube’a, a odpowiedzialny m.in. za klip do utworu Maty „Papuga”). Bohaterów kampanii stylizował Seba Tokarczyk tworząc niepowtarzalne kreacje z torby FRAKTA i akcesoriów IKEA. Scenografię w stylu dream scape stworzyła Zuza Słomińska. Za koncept i realizację projektu odpowiada VMLY&R Polska – Dorota Piekarska, Paulina Weisgerber, Natalia Borawska, Ewa Sypień, Ola Maleszyk i Magda Michalska.  Produkcją zajął się Spokój Film, Media zapewnia Wavemaker, a dobry PR – Garden of Words.

PS IKEA zwraca uwagę na problem bezdomności. Ciasne i ponure przestrzenie zamiast sklepowych wystaw

W kilku brytyjskich salonach IKEA przestrzenie z przykładowymi aranżacjami wnętrz zostały zastąpione ponurymi zestawami o nazwie „Real Life Roomsets”. W ten sposób marka zwraca uwagę na realia kryzysu mieszkaniowego w Wielkiej Brytanii.

PS 2 Jak nie głosować na Szwecję w konkursie Eurowizji? Irlandzki bukmacher Paddy Power stworzył instrukcję

Paddy Power chciał zaszkodzić Szwecji w wygraniu tegorocznego konkursu Eurowizji. Wskazówki dotyczące tego, jak nie oddawać głosów na reprezentantów tego kraju zostały zebrane w instrukcji przypominającej tę z sieci IKEA.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPolicjanci pomogli 24-latkowi, który siedział na schodach. Dziwnie się zachowywał i płakał
Następny artykułLicznik Geigera – co warto o nim wiedzieć?