mb11212
17.08.2023, 11:06
W sumie same Koleje Mazowieckie (jako spółka) w całym tym bałaganie funkcjonują jeszcze nie najgorzej, robią co mogą w warunkach ciągłych remontów i odcięcia od części kasy unijnej. Jasne, przydałaby się większa regularność kursowania i ogólnie więcej pociągów na kluczowych liniach, ale to głównie trzeba czekać aż PKP PLK skończy swoje remonty (czyli nigdy).
już oceniałe(a)ś
bart_of_mart
17.08.2023, 08:36
Tytuł artykułu wprowadza w błąd. Piętrusy wypadają, ale dalej KM robią rekordowe zakupy.
już oceniałe(a)ś
young_igi
17.08.2023, 10:29
Połączenia przyspieszone równie dobrze mogą być uruchamiane przy użyciu klasycznych składów, co się zresztą zdarzało i zdarza nawet w KM, nie mówiąc o innych przewoźnikach regionalnych.
Już abstrahując od tego, że niektóre pociągi np. na linii siedleckiej mają 3-4 wagony i ciągnęcie ich lokomotywą jest nieopłacalne ekonomicznie – a 5-człon pozwala uzyskać ten sam efekt taniej.
już oceniałe(a)ś
krynolinka
17.08.2023, 14:59
Ludzie jakieś takie nie kumate, tory są po to kładzione, żeby leżały. A wam się jeszcze pociągów zachciewa. I do tego punktualnych.
już oceniałe(a)ś
Ghj2354
17.08.2023, 10:45
Przecież to nie wina KM że zamykają na kłódkę tory między Zachodnią a Centralną czy pod Łowiczem. Wybiurcza powinna raczej rzucić się na Czaskowskiego dlaczego nie ma bezpośredniego autobusu spod Zachodniej do Centralnej – to co jeździ z Jerozolimskich wlecze się okrutnie bo ma pierdylion przystanków. Nie mówiąc o tym że na przystanek da się dotrzeć tylko rowerem….
już oceniałe(a)ś
Kierowca_Warszawski
17.08.2023, 08:44
A Pan Struzik kasę przeznacza na drogi zamiast na kolej…
już oceniałe(a)ś
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS