A A+ A++

O serii Silent Hill od kilku miesięcy znów zrobiło się bardzo głośno. Zapoczątkowana jeszcze w latach 90. marka gier grozy, teraz znów jest na ustach graczy. Tym razem za sprawą nadchodzącego remake’u drugiej części. Konami najpierw wydało krótką, bezpłatną dodatkową opowieść w uniwersum “Cichego Wzgórza”. Teraz wiemy, jakie zainteresowanie ona wzbudziła.

Konami wyszło do fanów z “krótką wiadomością”

Kilka dni temu informowaliśmy o tym, że Konami postanowiło zaskoczyć fanów serii Silent Hill. Wszyscy od dawna wiedzieliśmy, że szykuje się remake drugiej części horroru. Za pracę nad tym projektem odpowiada polskie studio Bloober Team z siedzibą w Krakowie. Jednak zanim to się zdarzy i gra będzie dostępna do sprzedaży, Konami postanowiło opublikować za darmo krótką, poboczną część serii. Mowa w tym przypadku o Silent Hill: The Short Message.

Jest to produkcja, której przejście ma zająć nam około półtorej godziny. Twórcy wzięli sobie za cel, by wystosować przesłanie do młodszych ludzi, by przestrzec ich przed szkodliwym działaniem mediów społecznościowych w obecnym świecie. Jasne było, że darmowa część słynnej serii horrorów będzie cieszyła się ogromną popularnością. Jednak to, co się stało, przekroczyło wszelkie oczekiwania. Deweloperzy podali liczbę pobrań gry w ciągu niespełna tygodnia.

Nowy Silent Hill zrobił furorę

Japończycy pochwalili się we wtorek, że liczba pobrań Silent Hill: The Short Message przekroczyła okrągły milion. Oznacza to, że ponad milion użytkowników konsol PlayStation 5 zostało zachęconych do spróbowania nowej produkcji Konami. Jest to niewąt … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułSainz zna swoją wartość
Następny artykułZbliżają się 28. Międzynarodowe Dni Filmu Religijnego „Sacrofilm”