A A+ A++

GreenWay Polska oraz Europejski Fundusz Leasingowy (EFL) przygotowały ofertę leasingowania stacji ładowania pojazdów elektrycznych. Jest to opcja dla przedsiębiorców, dealerów samochodowych czy przedstawicieli sektora hotelarskiego.

Rozwój elektromobilności w dużej mierze zależy od infrastruktury ładowania pojazdów zelektryfikowanych. Bez tego ta technologia nie osiągnie zakładanego pułapu. Aby wspomóc ten sektor, firmy próbują na własną rękę promować auta elektryczne i hybrydowe oraz tworzyć konsorcja na rzecz inwestycji w budowanie infrastruktury ładowania. Teraz GreenWay Polska oraz Europejski Fundusz Leasingowy, które postanowiły wspólnie stworzyć produkt dedykowany przede wszystkim firmom, dealerom samochodowym czy sektorowi HoReCa, stanowiącego połączenie hotelarstwa i gastronomii – restauracji oraz kawiarni.

CZYTAJ TAKŻE: W Niemczech powstanie największa stacja do ładowania aut elektrycznych

– Sukcesywnie rozwijamy ofertę biznesową, dostosowujemy ją do potrzeb rynku i naszych klientów. Celem jest maksymalna dostępność naszej sieci ładowarek dla kierowców pojazdów elektrycznych, jak również infrastruktury do ładowania dla przedsiębiorców, którzy rozwijają elektromobilną flotę lub usługi z tym związane oraz chcą zwiększyć atrakcyjność swojej oferty dla klientów – mówi Aleksander Czapczyk, Dyrektor Działu Sprzedaży GreenWay Polska. Oferta przygotowana przez spółki dotyczy leasingu stacji ładowania samochodów zelektryfikowanych. GreenWay odpowiedzialny jest za część związaną z doborem urządzenia oraz aspektami technicznymi. Z kolei EFL odpowiada za kwestie przygotowania oferty oraz opcji finansowych. Klienci będą mogli również skorzystać z innych usług oferowanych przez GreenWay, związanych ze stacjami ładowania. Wśród nich można np. wymienić budowę przyłączy zasilających stację, odbiór Urzędu Dozoru technicznego czy zarządzanie stacjami.

CZYTAJ TAKŻE: Kolejne punkty szybkiego ładowania na stacjach Orlenu

– Dzięki temu rozwiązaniu, przedsiębiorcy zyskują możliwość bardziej efektywnego zarządzania kosztami poniesionymi na wdrożenie elektromobilności. Wierzymy, że takie rozwiązania odpowiedzą na oczekiwania naszych partnerów oraz klientów, tym samym przyczyniając się do zwiększenia zainteresowania elektryfikacją swoich flot i obiektów – dodaje Aleksander Czapczyk.

Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułHamilton: Valtteri nie musi nic udowadniać po tym sezonie
Następny artykułMorsy i spacerowicze spotkali się nad zalewem