Trzy lata rynku to niedużo, szczególnie dla tak egzotycznego i rzadko spotykanego modelu, jakim jest AMG GT 4-drzwiowe coupe. Może właśnie dlatego Niemcy postawili na jedynie symboliczną modernizację. Ale poważniejsze nowości mają pojawić się już niedługo.
Podczas przedpremierowej prezentacji, w której braliśmy udział, przedstawiciele Mercedesa nie zająknęli się nawet na temat zmian w wyglądzie nadwozia AMG GT 4-drzwiowego coupe. Wnioskujemy więc, że auto po zmianach będzie można rozpoznać najwyżej po jednym z trzech nowych lakierów (Starling Blue Metallic, Starling Blue Magno oraz Cashmere White Magno) oraz nowych felgach w rozmiarze 20 oraz 21 cali. Ponadto rozszerzona została oferta pakietów stylistycznych (chromowanego, z czarnym chromem oraz z włóknem węglowym).
Najważniejszą różnicą we wnętrzu, ponieważ dotyczącą każdego egzemplarza, jest nowa kierownica. Została ona zapożyczona z odświeżonej klasy E – ma podwójne ramiona, nowe przełączniki trybów jazdy oraz czujniki wykrywające, czy trzymamy ręce na kierownicy (dzięki czemu nie trzeba już poruszać kierownicą, żeby systemy wsparcia wiedziały, że czuwamy nad sytuacją). Konfigurując swój egzemplarz otrzymamy też teraz więcej tapicerek oraz elementów wykończeniowych do wyboru.
Dodatkowym sposobem na wyróżnienie się, jest premierowa wersja Edition. Wyróżnia się ona “Pakietem Stylistycznym V8”, dedykowanym bordowym lakierem (tzn. rubellitowym, jak podkreśla producent), elementami z ciemnego chromu oraz 21-calowymi, srebrno-czarnymi, kutymi felgami. W środku znajdziemy czarno-białą tapicerkę oraz wstawki z jesionowego drewna.
Zmodernizowany Mercedes-AMG GT 4-drzwiowe coupe otrzymał też zmienione zawiesze … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS