Do Diablo IV zmierza kolejna mała aktualizacja. Patch 1.1.3 m.in. zmniejszy efekty części umiejętności ograniczających kontrolę, które stosują wrogowie, a także wprowadzi drobne zmiany w afiksach przedmiotów.
Ponadto „łatka” przyniesie garść poprawek związanych z trwającym Sezonem Plugawców. Obejmą one zarówno gameplay, jak i interfejs użytkownika.
Patch 1.1.3 zostanie wypuszczony 29 sierpnia. Trafi na PC, PS4, PS5, XOne i XSX/S. Z pełną listą zmian, które wprowadzi, możecie zapoznać się poniżej.
Źródła ograniczenia kontroli
Dokonaliśmy różnych zmian umiejętności potworów oraz elitarnych afiksów nakładających efekty ograniczenia kontroli, w tym:
- elitarni wrogowie z Zaklętym Zimnem, którzy atakują w szybkim tempie (np. duchy łucznicy i wężowe monstra) nie będą już aktywować Zaklętego Zimna przy każdym trafieniu;
- Wyziębiający Wiatr będzie rzadziej generował zachodzące na siebie ściany;
- łatwiej będzie uniknąć umiejętności ogłuszenia kanibala zżeracza;
- czas odnowienia lodowych filarów kozłoludów zimna będzie teraz dłuższy;
- efekt wyziębienia nakładany przez atak pająka zimna będzie teraz słabszy;
- czas trwania ogłuszenia nakładanego przez oczy węża nangari skrócono z 1,5 do 1,25 sek.;
- wprowadziliśmy inne zmiany zmniejszające częstotliwość nakładania na gracza ograniczenia kontroli.
Komentarz twórców:
Opisane zmiany mają na celu skrócenie czasu trwania ograniczenia kontroli i wydłużenie czasu odporności na ograniczenie kontroli, w szczególności na wyższych rangach świata.
Ogólne
- Wybuch po śmierci potworów z Zaklętym Ogniem powoduje o jedną falę mniej i zadaje 20% mniej obrażeń.
- Szarża napuchniętego trupożera zadaje o 14% mniej obrażeń.
- Sortowanie afiksów przedmiotów będzie teraz konsekwentne.
Komentarz twórców:
Dopracowujemy sposób wyświetlania afiksów w opisach przedmiotów w Sezonie Krwi. Opisana zmiana to początek procesu, który ma ułatwić porównywanie losowych afiksów.
- Filtry sezonowe i klasy w menu Kodeksu Potęgi zapamiętują teraz ustawienia wybrane wcześniej przez gracza.
- Nawigowanie kontrolerem w menu ulepszania glifu będzie teraz płynniejsze.
- Osiągnięcia, trofea i wyzwania ze wspólnymi wymaganiami odblokowania na różnych platformach będą teraz dzielone dzięki międzyplatformowym postępom.
- Kiedy gracz nakładał następujące efekty na potwora, inni gracze otrzymywali z nich niezamierzone korzyści. Problem został rozwiązany.
– Umiejętności aktywne i pasywne: Zniedołężnienie, Skaza Cienia, Wirujące Ostrza, Roztrzaskanie.
– Węzły i glify mistrzostwa: Krwotok, Wykorzystanie Słabości, Mściwość, Dominacja, Kły i Pazury, Odrodzicielstwo, Wzmacnianie.
- Naprawiono błąd, który powodował, że ekwipunek postaci klasy druida czasami wypełniał się darami duchów, co blokowało postępy w zadaniach z powiązanymi przedmiotami.
Komentarz twórców:
Ofiary dla duchów druidów można teraz upuścić z menu ekwipunku związanego z zadaniami. Umożliwi to podniesienie innych przedmiotów powiązanych z zadaniami.
- Naprawiono błąd, który powodował, że gracze mogli stracić wynaturzone popioły po wejściu do piwnicy.
- Naprawiono błąd, który powodował, że gracze mogli być chwilowo unieruchomieni, gdy próbowali odskoczyć zaraz po rzuceniu zaklęcia podtrzymywanego (np. Spopielenia lub Burzy z Piorunami).
- Naprawiono błąd, który powodował, że gobliny skarbnicy nie upuszczali legendarnego przedmiotu, gdy pokonano je na poziomach od 15 do 40.
- Naprawiono błąd, który powodował, że wielu bossów nie gwarantowało upuszczenia legendarnych przedmiotów na poziomie 35 i wyższym.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS