W ostatnich dniach Netflix przedstawił nowy system, który ma pomóc korporacji walczyć z użytkownikami dzielącymi dostęp do kont. Korporacja chce zachęcić klientów do zakładania własnych profili, ponieważ ma to pomóc wygenerować ponad 1,5 mld dolarów.
W zeszłym tygodniu Netflix potwierdził, że rozpoczyna testy nowej usługi w trzech krajach Ameryki Łacińskiej (Chile, Kostaryka i Peru). Korporacja chce zachęcić użytkowników, by zakładali swoje konta i korzystali ze specjalnej promocji.
Sytuacji przyjrzeli się analitycy z firmy Cowen & Co., którzy uważają, że wprowadzenie programu na całym świecie może przynieść korporacji dodatkowe 1,6 mld dolarów przychodów rocznie. Będzie to około 4% wyników prognozowanych przez firmę na 2023 rok (38,8 mld dolarów).
„Uważamy, że ostatnie działania Netflixa odzwierciedlają naturalną ewolucję na bardziej dojrzałych rynkach i mogą przyczynić się do wzrostu liczby subskrybentów i [przychodów], jeśli test zostanie wdrożony na całym świecie”- napisał zespół Cowen pod kierownictwem starszego analityka John Blackledge.
Aktualnie Netflix nie potwierdził, że zamierza wprowadzić program na całym świecie. Jeśli jednak korporacja faktycznie będzie mogła zarobić dodatkowe 1,5 mld dolarów na wykorzystaniu posiadanej technologii, to możemy podejrzewać, że w odpowiednim czasie program zostanie włączony na kolejnych rynkach.
Według danych ze stycznia, Netflix posiada już ponad 220 mln subskrybentów, którzy systematycznie płacą korporacji za dostęp do wielkiej bazy filmów, seriali i dokumentów.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS