A A+ A++

PKM Jaworzno poinformował użytkowników aplikacji, posiadaczy Jaworznickiej Karty Miejskiej oraz wszystkich mieszkańców, że — z przyczyn technicznych musiano dokonać zmiany dotychczasowego dostawcy aplikacji mobilnej do sprzedaży biletów.

Co jednak ważne, wszystkie zakupione bilet długoterminowe w poprzedniej aplikacji, zostały przeniesione. Wystarczy tylko dokonać rejestracji konta w nowej aplikacji, która nosi nazwę — mPKM Jaworzno. Bilety między aplikacjami powiązane zostały na podstawie numeru telefonu użytkownika — dodaję przewoźnik.

Równie ważna jest informacja, że bilety internetowe kupowane na Jaworznickie Karty Miejskie przez portal KartaMiejska.pl funkcjonują bez zmian.

PKM Jaworzno informuje także, że — w przypadku, gdy po rejestracji konta posiadany bilet nie wyświetla się, należy skontaktować się z jaworznicką spółką.
(E-mail: [email protected], tel.: 32-753-55-00.)

Aplikację mPKM Jaworzno można pobrać za pośrednictwem Google Play lub App Store.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułWyjątkowa uroczystość w niezwykłym miejscu
Następny artykułPorażka z Indykpolem