Wyświetlaczać head-up ma rozszerzoną rzeczywistością. System wyświetla aktualną i dozwoloną prędkość, ale pokazuje ją w taki sposób jakby informacja znajdowała się 3,5 metra przed samochodem. To samo dotyczy innych wyświetlanych informacji, takich jak np. nawigacja. Klimatyzacja współpracuje z inteligentnymi nawiewami, które rozpoznają kierowcę za pomocą kluczyka i aktywują chłodzenie lub ogrzewanie, zanim jeszcze wsiądzie. Nowe „inteligentne otwory wentylacyjne” mogą otwierać się i zamykać zarówno w poziomie, jak iw pionie oraz rozprowadzać strumień powietrza na dużym obszarze za pomocą funkcji falowania. Sterowanie głosowe o nazwie Ida reaguje na życzenia podróżnych, np. komendą: „Cześć Ida, mam zimne ręce”. Odpowiednio ID.7 włącza ogrzewanie kierownicy i kieruje strumień powietrza z układu klimatyzacji na dłonie. W podobny sposób można regulować oświetlenie otoczenia lub przezroczystość opcjonalnego szyberdachu.
Volkswagen ID.7
VW ID.7 jest oparty na modułowym elektrycznej płycie podłogowej MEB Volkswagena i jest pierwszym elektrycznym marki wyposażonym w nowo opracowany silnik o nazwie „App 550”. W Europie elektryczny Passat zostanie początkowo wprowadzony na rynek w wariancie jednosilnikowym o mocy 286 KM. Później dołączy do niego wersja GTX o mocy 340 KM. W ofercie znajdą się dwa warianty baterii. Wariant Pro, który został wprowadzony jako pierwszy, ma baterię o pojemności netto 77 kWh netto, którą można naładować z maksymalną mocą 170 kW i zasięg do 615 km. ID.7 Pro S, który pojawi się nieco później, powinien być w stanie pokonać nawet do 700 kilometrów z baterią o pojemności 86 kWh netto i maksymalną mocą ładowania do 200 kW.
Volkswagen ID.7
ID.7 posiada udoskonalonego „asystenta podróży”, który może samodzielnie przejąć prowadzenie samochodu na drogach ekspresowych przy prędkościach od 90 km/h. Automatycznie trzyma się ogran … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS