Cztery tysiące klientów spółki PGE Obrót otrzymało błędne rachunki za energię elektryczną, w efekcie czego gwałtownie wzrosły ich opłaty. Dostawca energii przyznał się do pomyłki i poinformował, co powinni zrobić w tym przypadku zdezorientowani konsumenci.
O błędnych fakturach wystawionych przez PGE Obrót poinformowało TVN24, przytaczając historię kobiety spod warszawskiej miejscowości, która zaalarmowała redakcję o nieprawidłowościach.
Jak czytamy na stronie tvn24.pl – “Pani Monika 30 czerwca otrzymała od PGE Obrót faktury prognozowane za prąd na kolejne miesiące. Jak relacjonowała, wcześniej regularnie płaciła 186 zł, a teraz rachunek opiewa na kwotę 560 zł, tymczasem zużycie prądu regularnie pozostaje na zbliżonym poziomie”.
Szybko okazało się, że pomyłka leży po stronie spółki PGE Obrót, która dokonała błędnego obliczenia. Wystawione faktury nie uwzględniały zamrożonych cen prądu. Błędne faktury trafiły do około 4 tys. odbiorców – poinformowało TVN24 Biznes biuro prasowe firmy energetycznej.
Przeczytaj też: Nowe zasady udzielania świadczeń dla seniorów. Oto kto skorzysta na 500+
PGE Obrót zapewnia, że wie których dokładnie klientów dotyczy błąd i w związku z tym na bieżąco informuje ich o zaistniałej sytuacji. Rzecz jasna, odbiorcy nie będą musieli opłacać niesłusznie zawyżonych faktur. Klienci otrzymają takż … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS