A A+ A++

Cztery tysiące klientów spółki PGE Obrót otrzymało błędne rachunki za energię elektryczną, w efekcie czego gwałtownie wzrosły ich opłaty. Dostawca energii przyznał się do pomyłki i poinformował, co powinni zrobić w tym przypadku zdezorientowani konsumenci.

Gigantyczne rachunki za prąd. Dostawca wystawił błędne faktury

O błędnych fakturach wystawionych przez PGE Obrót poinformowało TVN24, przytaczając historię kobiety spod warszawskiej miejscowości, która zaalarmowała redakcję o nieprawidłowościach.

Jak czytamy na stronie tvn24.pl – “Pani Monika 30 czerwca otrzymała od PGE Obrót faktury prognozowane za prąd na kolejne miesiące. Jak relacjonowała, wcześniej regularnie płaciła 186 zł, a teraz rachunek opiewa na kwotę 560 zł, tymczasem zużycie prądu regularnie pozostaje na zbliżonym poziomie”.

Szybko okazało się, że pomyłka leży po stronie spółki PGE Obrót, która dokonała błędnego obliczenia. Wystawione faktury nie uwzględniały zamrożonych cen prądu. Błędne faktury trafiły do około 4 tys. odbiorców – poinformowało TVN24 Biznes biuro prasowe firmy energetycznej.

Przeczytaj też: Nowe zasady udzielania świadczeń dla seniorów. Oto kto skorzysta na 500+

PGE Obrót zapewnia, że wie których dokładnie klientów dotyczy błąd i w związku z tym na bieżąco informuje ich o zaistniałej sytuacji. Rzecz jasna, odbiorcy nie będą musieli opłacać niesłusznie zawyżonych faktur. Klienci otrzymają takż … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł“Outsourcing IT to mitygacja ryzyk” – rozmowa z Leszkiem Pankiewiczem, Prezesem Zarządu Solwit SA
Następny artykułЧому ягоди порічки виростають дрібними: помилки поливу та як все виправити