A A+ A++

Vlot Logistics to pierwsza firma, która dodała w pełni elektryczną megaciężarówkę do holenderskiej floty. Podwozie pod zabudowę DAF CF w zestawie z wózkiem dolly i naczepą jest wyposażone w urządzenie hakowe HIAB z napędem elektrycznym w połączeniu z dźwigiem o udźwigu/wysięgu 23 ton/metrów.

Vlot Logistics ma w Rotterdamie własną stację ładującą DC o dużej mocy 300 kW, która może naładować zestaw akumulatorów pojazdu DAF CF Electric do poziomu 80% w ciągu jednej godziny. Większość energii pochodzi z paneli słonecznych zamontowanych na dachach budynków w siedzibie firmy. – Kierowcy przyzwyczaili się do prowadzenia tego typu pojazdów i dostosowaliśmy nasze harmonogramy tak, aby optymalnie wykorzystać zasięg od 200 do 250 kilometrów i dokładnie wiedzieć, kiedy akumulatory ciężarówek są ładowane – opisuje dyrektor zarządzający i właściciel Vlot Logistics Rokus Vlot.

Czytaj więcej

Sieci drobnicowe bliżej klientów

Inna holenderska firma, Simon Loos, używa Mercedesa eActrosa 300 w wersji ciągnik siodłowy z naczepą chłodniczą. Firma zamówiła 5 takich ciągników, które będą dostarczone w tym roku. Przewoźnik obsługuje sieci handlowe i restauracje w rejonie Randstad. Simon Loos ma 7 eActrosów dystrybucyjnych. 

eActros 300 wyposażony jest w 3 pakiety akumulatorów o pojemności 112 kWh każdy, dające zasięg 220 km. Maksymalna moc ładowania eActrosa wynosi 160 kW. Produckja eActrosa rusza pod koniec roku. 

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNasze Miasto: Potężne czołowe zderzenie pojazdów w Częstochowie! Czy jeden z kierowców zasnął za kierownicą?
Następny artykułDuże tereny inwestycyjne potrzebne od zaraz